Main Content

Ціноутворення мережі Billa в умовах національного карантину.

 Торговельна мережа Billa заявила, що докладає всіх можливих зусиль для збереження звичних для покупців цін, хоча коливання зростання собівартості продукції є суттєво відчутними, оскільки їхньою складовою частиною є залежність від курсу валют.

  «Ми робимо все можливе, щоб забезпечити звичний асортимент товарів на полицях магазинів мережі Billa, та насамперед у нашому фокусі перебуває цінова політика Компанії, яка залишається незмінною незважаючи ні на що. Наші Покупці так само, як і раніше, можуть знайти безліч акційних пропозицій і товари із зеленими цінниками за найвигіднішими цінами за умови наявності нашої картки», — заявила в ексклюзивному коментарі Оксана Мандзюк, генеральний директор підприємства зі 100% іноземними інвестиціями «БІЛЛА-Україна».

  За її словами, такої ж реакції щодо будь-яких змін стосовно цінового позиціювання Компанія вимагає від постачальників і виробників товарів.

  «Ми з відповідальністю ставимося до забезпечення споживачів продуктами харчування та маємо широкий асортимент соціально значущих товарів повсякденного попиту. Переоцінка приймається від постачальника або виробника виключно у випадках забезпечення наявності товару на полицях», — пояснила Оксана Мандзюк.

  За її словами, доки на полицях магазинів Billa представлені наявні в мережі товарні запаси, закуплені раніше, ціна цих позицій залишається незмінною.

  О. Мандзюк сказала, що в цих тимчасово складних умовах, як і завжди, «наша команда працює заради перевершення сподівань і робить все можливе, щоб задовільнити потреби кінцевого споживача».