Main Content

ВІДПОВІДІ НА ПОПУЛЯРНІ ЗАПИТАННЯ

Як отримати картку «ВигоДа»?

Картку можна отримати в будь-якому супермаркеті мережі BILLA. Для цього необхідно заповнити анкету, яку можна взяти в будь-якому магазині, або завантажити за посиланням, заповнити її, та обміняти заповнену анкету на картку «ВигоДа». Картка видається безкоштовно.


Чи можна оформити картку на кого-небудь з родичів (друзів)?

Нажаль, це неможливо. Заповнену анкету людина повинна підписати власноруч.


Як зрозуміти, які товари беруть участь у програмі лояльності «BигоДа»?

Всі товари, які беруть участь у Програмі лояльності «ВигоДа», будуть виділені на полицях спеціальними цінниками із зеленим логотипом.


Чи можна зробити покупку за програмою «ВигоДа» без пред'явлення картки?

Нажаль, зараз це неможливо, зробити покупку за спеціальними цінами програми «ВигоДа» можна тільки при наявності картки, але мі працюємо, щоб в майбутньому наша програма відповідала Вашим запитам.


Навіщо давати свої згоди в анкеті?

Відповідно до закону про захист персональних даних, тільки отримавши згоду клієнта, ми можемо обробляти анкетні дані, щоб надалі робити покупцям вигідні пропозиції, використовуючи канал зв'язку, вказаний в анкеті.


Що робити, якщо картка «ВигоДа» загублена або пошкоджена?

Якщо картка «ВигоДа» загублена або пошкоджена, необхідно заповнити анкету ще раз і отримати нову картку у касира, а також зателефонувати за телефоном гарячої лінії 0 800 30 88 30, щоб оператор гарячої лінії переніс Ваші дані і картка стала активною.


Навіщо пред'являти картку на касі кожного разу, навіть якщо серед покупок немає товарів зі спеціальною ціною за програмою «ВигоДа»?

Кожного разу, коли Ви пред'являєте картку на касі, це допомагає нам дізнатися більше про Ваші уподобання, щоб в майбутньому робити Вам персоналізовані пропозиції за вигідною ціною.


Для чого при заповненні анкети вносити номер телефону та е-мейл?

Спеціально для наших клієнтів, вивчаючи їх уподобання ми будемо формувати вигідні персональні пропозиції, а номер телефону та е-мейл, це канали комунікації, використовуючи які ми будемо інформувати Вас про ці пропозиції.


Скільки днів потрібно для активації картки?

Картка стає активною з першої покупки, але Ваші дані будуть оброблятися протягом 21 дня.


Скільки разів і в який термін можна отримати знижку в 10% на День народження?

За 10 днів до Дня народження та 10 днів після, кожен власник картки «ВигоДа» отримає одноразовий штрих-код в чеку, який дає можливість заощадити 10% на покупку в будь-якому магазині мережі супермаркетів BILLA. Отримання знижки можливо тільки на одну покупку при одночасному пред'явленні чека зі штрих-кодом та картки «ВигоДа»*

*Знижка не розповсюджується на алкоголь, тютюнові вироби, товари ТМ Clever та товари, які беруть участь в акціях. Знижка не додається до інших знижок та до знижки у розмірі 7%, яка надається пенсіонерам та власникам «Картки киянина»